Návod, jak uplatnit garanci vrácení peněz

Nejste spokojená s našimi produkty? To se může stát – i když děláme všechno pro to, aby byly účinné a šetrné pro co nejvíce žen, každá pleť je jiná a každá reaguje na kosmetiku trochu jinak. Proto pokud vám některý z našich produktů nesedl nebo nepřinesl slibované výsledky, bez váhání vám vrátíme peníze. 

Který typ garance chcete uplatnit?

Jak postupovat, pokud nevidíte slibované výsledky

Máte za sebou tříměsíční kúru s naším růstovým sérem na řasy nebo obočí, ale nepozorujete žádný rozdíl oproti původnímu stavu?
Pak máte nárok na uplatnění naší garance, a to dokonce do 120 dní od chvíle, kdy jste si sérum objednala. Stačí se řídit následujícími kroky:

Vyfoťte se před používáním séra
Ještě než se pustíte do růstové kúry, pořiďte fotografii „před“ podle našeho návodu. Pokud jste na tento krok zapomněla, zkuste zalovit v galerii fotek a vybrat takovou, na které budou vaše řasy/obočí co nejlépe vidět (může být klidně až rok stará).
Pravidelně používejte sérum
Sérum funguje, tak jak má, jedině při pravidelné aplikaci. První tři měsíce ho proto používejte důsledně každý den minimálně jednou před spaním (můžete přidat i ranní aplikaci).
Vyfoťte výsledek
Po ukončení tříměsíční kúry své řasy nebo obočí opět vyfoťte. Ideálně za stejných podmínek jako u první fotografie, aby šla změna dobře porovnat. Návod na vytvoření fotografie „po“ najdete zde.
Kontaktujte nás
Pokud v zrcadle ani na fotografiích nevidíte slibované výsledky, pošlete nám fotky e-mailem na podpora@denatura.cz s předmětem „garance vrácení peněz“. Přidejte do zprávy i vaše číslo bankovního účtu.
Počkejte na odpověď
Jakmile nám fotografie dorazí, prohlédneme si je a zhodnotíme. Pokud se výsledky skutečně nedostavily, pak vaši garanci okamžitě schválíme, případně s vámi dořešíme podrobnosti. Váš případ se budeme snažit vyřešit co nejdříve, ale může nám to pár dní trvat.
Pošlete nám produkty zpět
Pokud vaši garanci schválíme, pošlete nám produkty, které jste používala, zpět. Stačí zajít na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, předat balíček a použít náš vratkový kód 92432171. Poštovné za vás hradíme my.
Počkejte na vrácení peněz
Nejpozději do pracovních 7 dní od chvíle, kdy obdržíme vrácený produkt, vám na uvedený bankovní účet vrátíme peníze.

Tato garance se vztahuje na následující produkty:

Jak by měly vypadat fotografie před & po

Jak postupovat, pokud vám produkt nevyhovuje

Zpozorovala jste při používání některého z našich produktů alergickou reakci či podráždění nebo vám jeho používání z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje?
Pak můžete do 120 dní od vytvoření vaší objednávky jednoduše uplatnit garanci spokojenosti a nechat si vrátit peníze. Postupujte při tom podle následujících kroků:

Přestaňte produkt používat
Pokud se u vás po použití produktu objeví alergická reakce nebo podráždění, okamžitě ho přestaňte používat.
Pořiďte fotografii
V případě viditelné alergické reakce pořiďte fotografii postižené oblasti.
Kontaktujte nás
Co nejdříve nám zašlete fotografie a popis reakcí na e-mail podpora@denatura.cz s předmětem „garance vrácení peněz - alergická reakce“. Zároveň nám ve zprávě zašlete číslo svého bankovního účtu. Pokud produkt vracíte proto, že vám nevyhovuje, popište nám co nejlépe důvod, abychom věděli, na čem máme zapracovat.
Počkejte na odpověď
Jakmile nám váš e-mail dorazí, budeme se ho snažit co nejdříve vyřešit a dát vám vědět. Počítejte s tím, že nám to může pár dní trvat.
Pošlete nám produkty zpět
Pokud vaši garanci schválíme, pošlete nám produkty, které jste používala, zpět. Stačí zajít na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, předat balíček a použít náš vratkový kód 92432171. Poštovné za vás hradíme my.
Počkejte na vrácení peněz
Nejpozději do pracovních 7 dní od chvíle, kdy obdržíme vrácený produkt, vám na uvedený bankovní účet vrátíme peníze.

Tato garance se vztahuje na následující produkty:

Kontaktujte násChcete využít garanci vrácení peněz nebo máte dotazy k jejímu uplatnění? Můžete se na nás kdykoliv obrátit

Časté dotazy

Co když zapomenu udělat fotografie „před“ a „po“?

Fotografie „před“ a „po“ jsou nezbytné pro uplatnění garance. Pokud je nemáte, bohužel nebudeme moci garanci vrácení peněz poskytnout. Doporučujeme proto fotografie pořídit ihned na začátku používání.

Jak dlouho trvá proces vrácení peněz?

Jakmile obdržíme váš vrácený produkt a všechny požadované informace, peníze vám budou vráceny na účet do 7 pracovních dní.

Musím produkt vrátit, když jsem zaznamenala alergickou reakci?

Ano, i v případě alergické reakce je potřeba produkt vrátit. Díky tomu jsme schopni zajistit, že produkt nebude dále využíván.

Mohu uplatnit garanci vrácení peněz, pokud jsem produkt zakoupila jako dárek?

Ano, garance vrácení peněz se vztahuje i na produkty zakoupené jako dárek. Je ale potřeba, aby osoba, která produkt používá, splnila všechny podmínky garance.

Co když nemám přístup k e-mailu, mohu garanci uplatnit jinak?

Preferujeme, aby všechny žádosti o garanci byly zasílány e-mailem kvůli rychlému zpracování. Pokud však nemáte přístup k e-mailu, kontaktujte nás telefonicky, abychom našli alternativní řešení.